Sunday

Apr. 9th, 2006 07:32 pm
captjamieway: John and Aeryn are frelling hot! (Default)
So I stayed up too late last night. It never fails to happen. I get into bed & boom, I find a good movie. Last night I found one of my favorite movies on, so I ended up staying up until almost 4am watching it. Then this morning I went to church. I spent almost the entire service trying to keep my eyes open. I hope nobody was looking at my face because my eyes were literally rolling around in my head... sometimes one would be going one way.. the other would be going another way... Fortunately it was pretty much just my eyes that were tired, so I was still able to listen to the message.

After church we went to lunch.. then we went to a Bealls Outlet. I'm really not crazy about the store but my mom likes to shop in there. This time I actually found a nightshirt I liked & it was only $4.99.

After that we came home & I watched some of the NASCAR race... before I got bored & floated around the house looking for other things to do. Jeff had a bad day. I'm sooo not a good sport anymore. I was already losing it last year.. but I think the last bit of the good sport in me blew out of me & into the wind at Daytona (long story). He hasn't really been doing that badly this year but I want a win dangit! There's no reason why he should be back there (where he was today). They need to do something serious to help his car at these stupid 1.5 mile tracks.

I'm gonna go eat dinner now. Later.

-Animal Crossing Update-
I thought they were going to announce the winner of the Flower Fest today.. & they didn't. Ugh...
captjamieway: John and Aeryn are frelling hot! (Default)
Today was pretty fun. We all went down to my sister's this afternoon. Then we went shopping. I found some shirts & a pair of pants that actually fit me lengthwise (yes, this is always big news). Lol, of course they're not really supposed to be long pants, they're capris.. but they fit me like long pants, thus I don't have to have them altered. This is a very good thing. Then we went out for Linner (we were debating whether a combo of lunch & dinner would be "linner" or "dunch"... I decided that since Breakfast comes before Lunch & people call it "Brunch", then it should be "Linner", since Lunch comes before dinner.... even if "Dunch" does sound better, lol).

Ya know, I've been hearing so much about the infamous "My Space" that I decided to sign up & check it out (a few days ago). I decided I didn't like it & cancelled my account about an hour later. Does this mean I'm getting old? I already felt really out of the loop when I didn't even know it existed until it was already quite popular... I hafta say I really like LiveJournal better. My Space seemed to me, to have too many bells & whistles. It's like there's so much going on that you get distracted. Maybe it's just me.


-Animal Crossing Update-
Tomorrow (well, technically today, since I'm already in the early early AM) is the long awaited end of the Flower Fest. It's been going on for a whole week (which is pretty long in a video game). If I don't win, I'm gonna be pretty pissed. I've spent all week sabotaging the other villagers in my town by picking up the flowers they've planted. Then today I moved dozens & dozens of flowers away from their houses (that I've planted, before the Flower Fest), just to make sure they don't get any credit. Lol, I want the dang trophy!!!! I think this Flower Fest thing only happens once a year so it's kinda awhile before I'll have another chance at it. Lol, just in case anybody is horrified that I'm sabotaging people... they're just the animal villagers in my town, not real people. Anyways, the goal of the Flower Fest (I guess this shoulda been up farther in the post, huh?) is to plant a pretty garden in your yard. Supposedly plan & design helps. I've planted all of the hybrids (that aren't on display in my house) around my house.. hopefully that will be enough.


Now I'm going to bed, goodnight.
captjamieway: John and Aeryn are frelling hot! (ibhuig)
Why do I keep forgetting about this thing? Geez it's been over 6 months since I wrote in here. That's pathetic.

Hmm, what's new...

Been taking some classes...

Oh, I've found a really productive way to spend my free time. I've become obsessed with a video game. It's called Animal Crossing: Wild World & it's on the Nintendo DS. I got the thing as a gift for Christmas & I've been playing it since January. It's sooo addicting... mainly because it has WiFi, so you can play with real people & talk to them. Anyways, I've decided I really like this whole WiFi gaming thing & I'll probably end up getting the Nintendo Revolution when it comes out.. even though I've already proclaimed in the past that "I will not be getting anymore non-handheld console gaming systems."

I'm on another quest to lose weight. This time it's gonna stick tho.

Been watching American Idol, of course... pissed that Mandisa (sp) got voted out. I still haven't decided who my absolute fav is... but the people I have been voting for are (in no particular order) Taylor, Mandisa, Kathryn, Elliott & Kelly. My take on each one:

Taylor: He is so funny (& weird, lol). I love his personality. I don't think he's the best male vocalist on the show.. but I really love him.

Mandisa: I think the song she did on Country night wasn't so hot.. but I don't judge somebody by one performance (evidently.. a lot of other people do, although, I do think that people may have abandoned her for other reasons...). She's been great in a lot of other performances... so I'm sad that she's not there anymore. I still gotta wonder why she picked that song tho...

Kathryn: I think she probably has the best voice out of the girls.. but sometimes she seems a little conceited to me when she's up there performing. I dunno.. maybe I'm wrong. She might just be confident. I'm still voting for her.

Elliott: I think Elliott has the best voice out of the guys... & is the most versatile. Unfortunately he always looks terrified up on stage & somebody is making him do stupid gradeschool play movements (like when he says eye & points to his eye). Lol, but I really do love him... & how extra amazing is his voice when you consider the fact that he has a 90% (I think that's what they said) hearing loss in one of his ears! I hope he goes far.. even if he does get really nervous.

Kelly: I don't think she has as good of a voice as I thought she did initially.. but she really did great with "Fancy" this past week. Lol, she is so painfully ignorant sometimes that it's funny... & kinda scary... & yet, refreshing?

I'm going to bed now... tis late.
captjamieway: John and Aeryn are frelling hot! (Default)
I haven't been online very much this past month, which is why I haven't updated much.

Last week my mom, dad, grandma & I went to my sister's house for dinner. It was a little scary 'cause my brother-in-law had to take his father to the hospital because they weren't sure if he was having a heart-attack or not. He ended up ok though (whew!!!). While we were there my other sister's ex-boyfriend stopped by with his wife & his new baby. She is about 5 months old & she is so cute! It's funny to watch everybody go into "baby mode" though... I wonder what babys think of us when all of a sudden our voices go up a few octaves & we revert back to baby-talk.
My dad & I were playing the original Mario Kart (SNES) game a lot for a week or so... we do the time trials for the first track on the Mushroom Cup & keep trying to beat each other's times & it has really taken a tole on my left thumb. I dunno what's wrong with it but every once in awhile (especially if I try & play the game again) it just feels like it's out of whack. It could be a combination of the video game & from when I practice my guitar, but I wish it'd stop cuz it's been hurting for about a week & a half.
Yay for Jeff finishing 2nd last Sunday. Here's hoping he takes the win at Pocono!
captjamieway: John and Aeryn are frelling hot! (Default)
I finally decided I was going to get new sneakers today & the store didn't have my size.

I got this controller pack for my N64 at the game store & it doesn't work so I have to take it back. I hate returning stuff

Yay for Jeff getting the pole at Chicago today!
captjamieway: John and Aeryn are frelling hot! (jeff)
Happy 4th of July! Tonight my dad & I watched the fireworks that our city puts on. They were nice.

This afternoon I got Josh Gracin's CD at Best Buy. It's pretty good. There are only about 2 songs that I don't like.

Before we went to watch the fireworks, we took our SNES (Super Nintendo) & moved it from the living room (where it was disconnected) to my room, where my N64 (Nintendo 64) is. It's funny, whenever my niece & nephew come over, they don't want to play the more modern N64, they always want to play the SNES. So now I think they'll be happy that they'll finally be able to play it again (it was disconnected for about a year). I'm glad I put it back in here too.. I forgot how fun the games were.... especially the classic Mario Kart. I have the GBA (Gameboy Advance) Mario Kart & when you get a Gold Cup (with an A grade) on any level (50cc, 100cc, or 150cc) you can open up the old classic SNES Mario Kart tracks, but they're still missing some of the elements that the SNES version has. One game I have been slightly obsessed with lately is Ms. Pacman (which I have on the N64). Retro games are so much fun!

I am soooo happy!! Jeff Gordon won the Pepsi 400 in Daytona last night. This is the 2nd race in a row he's won, & the 2nd time he's won back to back races this year. He's had some tough luck this year too though.. so it really makes me happy to see him on top of things again. There were soooo many special paint schemes in the race though. It was hard to keep track of everybody. There were 9 C2 (Coke) cars & only 1 Pepsi car (Jeff's), which won. Go Pepsi!!

I'm gonna run now. Later!
captjamieway: John and Aeryn are frelling hot! (Default)
I got a new game today, Mall Tycoon 2. It's my first game of any of the Tycoon type games. I've wanted to get one of them for quite awhile but I thought it would probably be really complicated... especially since I hate to read instructions. It is a pretty fun game. I, of course, have failed at every attempt to create a successful mall so far.. but hey, I've only been playing it for about 3 hours. Ok yeah.. I've been glued to this screen for 3 hours. I'm obsessed... I think I keep failing because I get worried that my mall is going to become riddled with thieves & I hire a bunch of security type personnel to fight them off... lol.

May 2009

S M T W T F S
     12
345 6789
10 11 12 13141516
17181920212223
24252627282930
31      

Syndicate

RSS Atom

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags